Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: WÓLCZANKA
Treść opinii: Do sklepu Wólczanka zaszedłem, aby kupić koszulę na świąteczną kolację. Nie miałem do końca sprecyzowanych oczekiwań, więc liczyłem na pomoc i inicjatywę ze strony personelu. Zaraz po wejściu do sklepu powiedziałem: „Dzień dobry”, jednak nie doczekałem się żadnej odpowiedzi. Personel nikogo nie obsługiwał, a mimo to nie przywitał się ze mną. Kiedy poprosiłem o pomoc, zauważyłem, że obsługa nie jest zainteresowana tym, aby mi doradzić. Przedstawiono mi 3 koszule i nic na ich temat nie usłyszałem. Nie tego się spodziewałem. Na stanowisku obsługi klientów zauważyłem ślady kurzu i widoczne zabrudzenie, co jest dla mnie niedopuszczalne. Ceny towaru kształtowały się na wysokim poziomie i nie było akurat żadnej promocji, więc postanowiłem zrezygnować z zakupów.