Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Kiedy ostatni raz byłem w punkcie obsługi klienta Telekomunikacji Polskiej oraz Orange mieszczącym się na skrzyżowaniu ulic Łopuskiego oraz Armii Krajowej nie odniosłem pozytywnego wrażenia. W sklepie nie dość, że było duszno, to na dodatek panował bardzo nieprzyjemny zapach. Postanowiłem zatem zajść do tego punktu i bez żadnego kompletnie celu wstąpić jedynie po to, aby sprawdzić, czy sytuacja uległa zmianie. Okazało się, że w sklepie alej nieprzyjemnie pachnie, a personel wygląda na mocno przegrzanego. Udałem się do gabloty z telefonami, aby obejrzeć oferowane modele, jednak gablota nie wyglądała najlepiej. Nie dość, że widoczny był na niej kurz, to nie było w niej nawet zbyt wiele modeli. Ceny aparatów kształtowały się natomiast na dość wysokim poziomie.