Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Zamówiłam kubek termiczny i został mi doręczony w dniu 8.12.2011 niestety wyglądem kubka byłam rozczarowana a dzień wcześniej za uzbierane punkty w konkursie zamówiłam drugi identyczny kubek. Napisałam więc e-maila z zapytaniem czy byłaby możliwość anulacji zamówienia i przywrócenia punktów na moje konto? emaila wysalam w dniu 8.12 o godz: 12.43 i postało czekać. Dzień później czyli 9.12. o godz. 14:33 otrzymałam e-maial z informacją, że zamówienie zostało anulowane a punkty zwrócono mi na konto. Zalogowałam się i 40 pkt było z powrotem na moim koncie. Jestem zadowolona że skoro zamówiony mi kubek po otrzymaniu 1 egzemplarza mi nie pasował tow ciągu 26 godzin mogłam anulować zamówienie drugiego identycznego a punkty otrzymałam z powrotem/