Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Konkurencja duża, więc działy marketingu mają pełne ręce roboty. Dość często kupuję pizzę i tak też było w dniu dzisiejszym. Na stronie internetowej umieszczona jest promocja, że jak się zamówi za pomocę on-line, to dodatkowo oprócz promocji ogólnej klient dostaje 4 mini-calzone. Postanowiłem się zarejestrować, aby skorzystać z tej strony. I tu zaczęły się schody. Pierwszym problemem jest brak mojego numeru domu. Obok numeru mam literę, jednakże system potwierdza sam numer bez litery, więc pizza byłaby dostarczona gdzie indziej. No cóż, postanowiłem kontynuowac zamówienie i potem zadzownić, aby poprawić adres. Jak już doszedłem do miejsca, gdzie pokazane są gratisowe dodatki okazało się, że gratisy się nie należą. Więc o co się rozchodzi? To już kolejny przypadek, gdzie umieszczana jest ogólnopolska reklama o akcji promocyjnej a faktycznie to nie działa. Kilka razy zgłaszałem to do siedziby i otrzymywałem zwrotną informację, że będzie to poprawione, jednakże nic z tym nie zostało zrobione. Ciekawe jak długo jeszcze?