Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: C.K. Oberża
Treść opinii: C.K. Oberża wybraliśmy z okazji małego święta po wcześniejszej wizycie na ich stronie www - strona wyglądała zachęcająco, nawigacja była łatwa, menu przejrzyste, aczkolwiek nie było tam informacji o 10% serwisu doliczanego do rachunku, o czym dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu. Ze względu na akceptowalne ceny zdecydowaliśmy się na obiad właśnie tam. Lokalizacja restauracji bardzo dobra, wejście na parterze nie powinno sprawiać problemu także niepełnosprawnym, ale dostanie się na piętra już niestety tak. Przy barze stał kelner, który po naszym wejściu obrócił się w naszą stronę, ale nic nie powiedział. Spytaliśmy o stolik dla 2 osób i kelner odpowiedział, że zaprasza na 1. piętro. Na pytanie o możliwość płacenia kartą odpowiedział już nie patrząc w naszą stronę - istniała taka możliwość od 50 zł. Na piętrze przywitano nas uprzejmie. Wybraliśmy stolik, podano nam menu i złożyliśmy zamówienie. Niestety nie było zupy i deseru, który chcieliśmy, więc musieliśmy zdecydować się na inne. Uważam, że czas oczekiwania na posiłek (ponad 20 minut) był zbyt długi, a nie uprzedzono nas o konieczności tak długiego czekania. Danie było podane elegancko, choć wielkość porcji nie zachwycała. Kelner nie spytał na wcześniej o wybór między frytkami a ziemniakiem pieczonym i dostaliśmy jedno danie z frytkami, drugie z ziemniakiem. Kurczak był smaczny i świeży, jednak nie zachwycał. Brakowało przypraw i soczystości. Ogólnie wizytę oceniam przeciętnie. Kelnerzy obsługiwali bez uśmiechu, ale byli uprzejmi. W lokalu było bardzo głośno, choć nie słyszeliśmy muzyki. Restauracja utrzymana była w czystości. Wybór dań z menu nie był powalający, a ceny zdecydowanie zawyżone w stosunku do jakości i ilości.