Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Udałam się z rodzicami do Saturna w celu zakupienia telefonu stacjonarnego. Pierwsze wrażenie sklep zrobił na nas dobre – to duże, przestronne pomieszczenie, czyste, uporzadkowane, a poszczególne działy były dobrze oznakowane. Wybór towaru był całkiem spory, nie było też w sklepie tłoku, więc wydawałoby się, że zrobimy tam udane zakupy. Nic bardziej mylnego jednak – obsługa w sklepie była bowiem fatalna. Zapytaliśmy pracownika o telefony duo – zaproponował on nam Siemensa, a gdy zapytaliśmy o inne marki, to powiedział, że on zna się tylko na Siemensie. Ok., pytamy zatem inną pracownicę. Dziewczyna była miła, ale wiedzę miała małą. Proponuje nam telefony, na jednym z nim było napisane „dodatkowa słuchawka”, pytamy co to znaczy, pracownica mówi że nie wie. Hmm, to kto ma wiedzieć jak nie ona, skoro ona właśnie ten dział obsługuje? Ceny wydały nam się średnio atrakcyjne, a że i tak nie można się było praktycznie nic dowiedzieć, to uznaliśmy że kupimy lepiej telefon w Carrefourze, bo tam pewnie będzie przynajmniej taniej (i faktycznie było).