Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_962

Dotycząca firmy: empik

Treść opinii: Chciałam kupić mamie konkretną książkę w prezencie gwiazdkowym.W Empiku nie mieli jej na stanie, więc zamówiłam ją tam. Zależało mi aby nabyć tę książkę właśnie w Empiku z konkretnego powodu – miałam kupon, na podstawie którego za zakupy powyżej 50zł w Empiku otrzymam potrójną liczbę punktów payback. Książka kosztowała 49 więc, chciałam tylko dokupić do tego jakąś gazetę i odebrać punkty. Otrzymałam smsa, że ksiązka jest do odbioru, więc udałam się do Empiku. W sklepie był wyraźny bałagan. Regały z książkami wyglądały jeszcze w miarę porządnie, ale te z upominkami, artykułami papierniczymi, drobiazgami były w tragicznym stanie – wszystko było poprzewracane, pomieszane. W sklepie było dużo klientów i mało obsługi. Do punktu info, gdzie miałam odebrać książkę była kolejka. W punkcie było dwoje pracowników, obsługiwali oni klientów dość wolno, na ich twarzach nie było nawet śladu uśmiechu. Gdy nadeszla moja kolej pracownica nie przywitała mnie, tylko dość oschle powiedziała słucham. Miała spory problem z odnalezieniem zamówionej przeze mnie pozycji, w koncu okazało się, że moje nazwisko zostało źle napisane. Potem okazało się, że książkę muszą skasować oddzielnie, nie mogę za jednym zamachem zapłacić za zamówioną książkę i gazetę, więc tym samym nie miałam zakupów powyżej 50zł, co oznaczało niemożność otrzymania potrójnej ilości punktów payback. Cóż, gdybym wiedziała, ze tak to wszystko bedzie wyglądac, to zamówiłabym tę książkę w jakieś księgarni internetowej, zapłaciłabym za nią mniej i nie musiałabym stać w kolejce. Następnym razem zastanowię się przed dokonaniem zakupów w Empiku, bo się nieco zraziłam.