Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Yves Rocher dba o klientów kupujących w sklepach, mniej więcej raz na miesiąc przysyła mi kartkę, która upoważnia do zakupu jednego lub dwóch kosmetyków z rabatem, upoważnia do odbioru jakiegoś gratisu za dowolny zakup, albo kupna czegoś ekstra w promocyjnej cenie. Jest to bardzo motywujące do zajrzenia do sklepu i zrobienia w nim zakupów. Dzisiaj poszłam na zakupy. W sklepie było bardzo wiele osób, do kasy trzeba było czekać w kolejce. Bardzo dużo produktów było popakowanych w gotowe zestawy prezentowe. Pracownice też oferowały pakowanie zakupów w folię lub w torebkę. Folia była bezpłatna, torebka kosztowała 1 zł. Do pakowania prezentów była wyznaczona osobna osoba. Pracownice wyraźnie zmęczone, niemniej cały czas uprzejme. W sklepie czysto, produkty na półkach uporządkowane.