Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nord Fish
Treść opinii: Miałam dziś nieprzyjemność skorzystać z usług fast-foodu w sieci Nord Fish. Stanowisko obsługiwane było przez jedną ekspedientkę, dość negatywnie nastawioną do klientów. W kolecje przede mną stał starszy pan, który uprzejmie pytał o dostępne ryby, rodzaje dodatków etc. Nałożył sobie porcję na dwa talerze, i poprosił o zapakowanie na wynos. Ekspedientka z niechęcią udzielała odpowiedzi, miała również pretensje o to, że starszy pan nie zgłosił potrzeby zapakowania jedzenia wcześniej (nie doszedł jeszcze do kasy). Ja sama nie zostałam nawet powitana przez ekspedientkę. Brakowało większości ryb, tace na które nakłada się jedzenie były mokre. Poprosiłam o wybraną rybę, ale wybrać upatrzonego kawałka. na talerz nałożyłam również frytki, i zabrakło już miejsca na sałatki, więc poprosiłam o miseczkę. Ekspedientka z wielkim wzdychaniem wyszła na zaplecze i przyniosła mi miseczkę, Największe zaskoczenie spotkało mnie przy kasie - za miseczkę doliczono mi do rachunku ok 10 zł. Uważam, że firma, która reklamuje się hasłem 'sałatki i dodatki gratis" nie powinna uciekać się do takich procedur. Na moją prośbę o wyjaśnienie dodatkowej kwoty, ekspedientka z pretensją wręcz odburknęła 'trzeba było sobie mniej nałożyć' . Do tej pory nigdy nie spotkałam się z tak lekceważącym traktowaniem klienta, o wszystkich dodatkowych kosztach byłam informowana przed naliczeniem ich na kasę (np dodatkowe sosy w McDonalds). Sytuacja zniechęciła mnie na tyle, że z pewnością już nie wrócę do Nord Fish.