Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Wybrałam się dzisiaj z rodzicami na przedświąteczne zakupy w Hipermarkecie Carrefour w Lublinie przy ulicy Witosa 6. W sklepie było bardzo dużo ludzi. Na samym początku poszłyśmy z mamą po zakupy spożywcze. W promocji miały być jajka. Niestety nigdzie nie mogłyśmy ich znaleźć. Na palecie stały jajka wzięłam jedne i chciałam je przeczytać. Niestety miałam problem bo kog nie chciał się sczytać na czytniku i podeszłam do pana, który rozkładał towar i zapytałam w jakiej cenie są te jajka. Mężczyzna podszedł ze mną do czytnika i sprawdził. Jajka były po 1,99 za 10 sztuk. Cena była bardzo dobra więc wzięłyśmy z mamą więcej tych jajek, bo przydadzą się do świątecznych wypieków. Później po sklepie podchodzili do nas ludzie i pytali gdzie te jajka leżą. Poszłyśmy zobaczyć jak wyglądają śledzie. Kolejka była bardzo długa, a śledzie wyglądały fatalnie, jakieś takie połamane, rozmięknięte i po prostu nie nadawały się do kupienia. Owoce i warzywa były ładne. Na stoiskach były dostępne foliowe reklamówki. Następnie poszłyśmy na promocje. Znalazłam sobie bardzo ładna świeczkę i poszłam przeczytać ja w czytniku bo nigdzie nie mogłam znaleźć do niej ceny. Chciałyśmy z mamą kupić leginsy, które miały by w promocji po 9,99. Udało nam się je znaleźć i wybrać to co nam się podoba. Niestety na leginsach nie było ceny i jak doszliśmy do kasy to pani bardzo długo rozmawiała przez telefon z kimś innym z obsługi by znaleźć kod do tych leginsów. Czekaliśmy ok 5 minut. Zakupy uważam za udane, a jakość obsługi na dobrym poziomie, ponieważ pracownicy bardzo pomagali nam w zakupach.