Opinia użytkownika: Łukasz_1520
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Tym razem padło na na salon firmowy. Sklep zajmuje niewielką powierzchnię. W salonie jest gorąco toteż w odzieży zimowej trudno wytrzymać dłużej niż kilka minut. Najpopularniejsze modele telefonów wystawione są dla klientów. Uloki umieszczone są na właściwym miejscu. W salonie obowiązuje system numerkowy. Do obsługi przeznaczono trzy stanowiska. Pracownicy ubarni są nienagannie, w białe, firmowe koszule z przypiętym identyfikatorem. Sprawa, z jaką przyszedłem do salonu, okazała się niebywale trudna. Problem wymagał konsultacji z jeszcze dwoma pracownikami. Widząc ponure i skupione twarze pracowników, przeczuwałem, że w tym salonie nie uda mi się załatwić wszystkiego co chciałem. I nie myliłem się. Chociaż pracownicy nie okazywali zdenerwowania, to sądząc po zdawkowych i ogólnikowych odpowiedziach, wywnioskowałem , że najlepiej by było , gdybym sobie już poszedł. Na pocieszenie otrzymałem różowy papier na prezenty:)