Opinia użytkownika: Ewa_1134
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Po moim wejściu do salonu, pracownik bardzo szybko się ze mną przywitał, poczekał chwilę, aż się rozglądnę i zapytał w czym może pomóc. Poszukiwałam prezentu świątecznego dla mamy. Pracownica zapytała o upodobania odnośnie biżuterii oraz w jakim wieku jest osoba, dla której będzie prezent. Dość szybko i chaotycznie oprowadzała mnie po salonie, pokazując coraz to nowe produkty znajdujące się w gablocie. Nie zaproponowała sama, czy chciałabym coś zobaczyć, lub przymierzyć. Dopiero, gdy poprosiłam o to, otworzyła gablotę i wyjęła dwa zestawy świąteczne, które mogłam zobaczyć z bliska i przymierzyć. Nie zbadała dokładnie moich potrzeb, co wiązało się z tym, że większość prezentowanych produktów nie była dla mnie odpowiednia. Zadała bardzo mało pytań otwartych. Uważam również, że ekspedientka nie była ubrana stosowanie do pracy, ponieważ miała bardzo duży dekolt, który mi, jako kobiecie ewidentnie przeszkadzał. Pani była miła, uśmiechnięta i uprzejma, natomiast nie odczułam w niej zbyt dużego zaangażowania w procesie sprzedaży. Po zaprezentowaniu produktów, podziękowałam i powiedziałam, że zastanowię się jeszcze i ewentualnie wrócę. Ekspedientka pożegnała mnie zwrotem "Do widzenia, zapraszamy ponownie". Całość wizyty w salonie oceniam na 2 punkty, ze względu na strój oraz niewielkie zaangażowanie.