Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Jestem od kilku lat klientką sieci Play. Nawet zadowoloną. Mam w tej sieci telefon i abonament internetowy. Zarówno jedno jak i drugie jest relatywnie tanie i pobija konkurencję. Dostęp do historii operacji płatności doładowań mam przez internet, a gdy to nie wystarcza mam liczną sieć firmowych salonów. Oczywiście do dyspozycji jest też infolinia, telefoniczne biuro obsługi klienta czynne długo do 24 I tu jest nie Zadobrze i to jest element do którego mam największe zastrzeżenia. Kolejki generowane przez fakt zamarłej liczby pracowników, a ci z kolei nie są wszechstronnie przeszkoleni, nie zawsze potrafią udzielić satysfakcjonującej i rzetelnej odpowiedzi. I jeszcze jedna uwaga co do salonów. Ładne nowoczesne aranżacje, klarownie przedstawiona oferta. I wysokie krzesła przy stanowiskach obsługi. Nie każdy z takich siedzisk może skorzystać , nie każdemu wiek czy zdrowie na to pozwala.