Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Kilka dni temu kupowałam w sklepie spodnie damskie. Niestety, kiedy zaczęłam je nosić na sobie okazało się, że spodnie są źle skrojone i jedna nogawka skręca się. Ponieważ spodnie nie były tanie chciałam skorzystać z prawa do reklamacji i wymienić je na nowe. Przyjechałam do sklepu. Przy stanowisku kasowym znajdowali się mężczyzna i kobieta. Mężczyzna obsługiwał szybciej i do niego trafiłam. Kiedy wyjaśniłam, jaki mam problem, pracownik uznał reklamację i zaproponował zwrot pieniędzy na kartę. W między czasie zmienił zadanie i zapytał, czy nie wolałabym wymienić spodni na nowe. Ponieważ chciałam mieć te spodnie taka wymiana bardzo mi odpowiadała. Pracownik przyniósł nową parę spodni, w tym samym rozmiarze i kolorze, razem z drugą pracownicą sprawdzili, czy ten feler nie występuje. Nowe spodnie zostały mi wręczone. Na koniec poproszono mnie o wypełnienie druku reklamacji. Towar średni (trzecia moja reklamacja w tym roku!), ale chociaż firma uznaje problemy z odzieżą i nie robi problemów z reklamacjami.