Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Smyk

Treść opinii: Przedświąteczna wizyta w poszukiwaniu prezentów. Sklep znajduje się w centrum handlowym Blue City. Ostatnio - prawdopodobnie z powodu sklepu konkurencji otwartego w tym samym centrum - Smyk jakby przeszedł metamorfozę. Ale od początku. Wchodząc do sklepu od razu spotykamy się z obsługą - z dwóch stron dość szerokiego wejścia stoją osoby, których zadaniem jest witanie i żegnanie klientów. Nie wiem czy jest to akurat potrzebne, ale tak jest. Dziś stały dwie panie z obsługi i jedyne co robiły to witały klientów "Dzień Dobry, Witym w Smyku" i żegnały klientów "Do widzenia, Dziękujemy za zakupy w Smyku". Wewnątrz też zauważalnie więcej osób - dotychczas kiedykolwiek byłem w tym sklepie obsługę można było znaleźć jedynie przy kasie i często był problem z pomocą, bo obsługa była zajęta obsługą kolejki a na sklepie był tylko ochroniarz, który pomóc nie umiał. A teraz zaskoczenie - jest obsługa na sklepie. Do tego od razu nawiązuje kontakt z klientami: Dzień Dobry, może w czymś mogę pomóc? itp. Skorzystałem z pomocy, powiedziałem jakiej zabawki szukam i pan zaprowadził mnie w odpowiednie miejsce, pokazał dostępny asortyment, starał się doradzić, które jest lepsze itp. Pozytywnie. Do tego sam sklep trochę się zmienił - dotychczas było bardzo ciasno i raczej panował pewnego rodzaj bałagan. Teraz jakby jest luźniej - widać, że troszkę inaczej poustawiano wieszaki z ubraniami, inaczej ułożono zabawki. Jest bardziej przejrzyście i luźniej. Wizualnie wygląda porządnie. Nadal jest pewien chaos z opisami i cenami - czasami trudno znaleźć cenę danego produktu. Ale od czego jest obsługa? Szło nawet sprawnie. Akurat nie było na tyle dużo ludzi aby powstała zbyt duża kolejka - więc do kasy też poszło sprawnie. Generalnie pozytywnie.