Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BSH
Treść opinii: Oddałam do serwisu mój sprzęt adg marki siemens. W ciągu miesiąca nie otrzymaliśmy żadnej informacji z serwisu. Po naszych kolejnych próbach dodzwonienia się (jest to prawie niemożliwe, telefon ciągle zajęty lub nikt nie odbiera) otrzymaliśmy informację że ktoś zadzwoni w przyszłym tygodniu. Po tym czasie wybrałam się tam osobiście. Rzeczywiście telefon dzwonił namiętnie cały czas i nikt nie odbierał. Tymczasem obok w kantorku siedział jakiś pracownik, może kierownik i ciągnął pogawędkę towarzyską przy otwartych drzwiach. Po dłuższej chwili oczekiwania otrzymałam "miłą" wiadomość że sprzęt nadal nie jest naprawiony i w przyszłym tygodniu ktoś do mnie zadzwoni. W czasie oczekiwania obejrzałam dokładnie ściany na których wisiały certyfikaty "Jakości Obsługi", tylko nie wiem za co to, bo chyba nie za stosunek do klienta.