Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_2297

Dotycząca firmy: Reserved

Treść opinii: W dniu wczorajszym wybrałam się na zakupy do Galerii Bałtyckiej do sklepu Reserved. Weszłam tam w konkretnym celu - szukałam brązowej spódnicy, która widziałam na ich stronie. Sporo czasu zajęło mi znalezienie kogoś z obsługi, mimo że w danym momencie było bardzo mało klientów na sklepie. Poprosiłam Panią o inny rozmiar i w pierwszym momencie powiedziała że jeżeli nie wisi na wieszaku, to muszę sama poszukać na sklepie, ponieważ zapewne została gdzieś przewieszona przez klientów. Do mojej prośby o sprawdzenie w systemie czy w ogóle taki rozmiar posiadają podeszła bardzo nie chętnie ale podeszła do kasy, gdzie w pierwszej kolejności zajęła się plotkami z koleżanką, mimo że komputer nie był używany przez innego sprzedawcę a ja stałam tuż obok. Po dłuższej chwili udzieliła mi informacji że jest poszukiwany przeze mnie rozmiar, ale muszę sobie sama go znaleźć, ponieważ ona nie ma obowiązku szukania jeżeli coś jest na sklepie, nie była również w stanie udzielić mi chociażby przybliżonej informacji gdzie powinnam tego szukać. Zdaję sobie sprawę, że w "sieciówkach" nie jest prowadzona aktywna obsługa klienta ale tutaj wychodzi na to, że nie mogę liczyć na żadną pomoc ze strony obsługi, która przez większość czasu była skupiona na plotkach i żartach między sobą. Gdyby nie to że bardzo mi zależało na tej spódnicy bym sobie odpuściła zakupy w tym miejscu. Na przyszłość raczej będę unikała tej placówki sieci Reserved.