Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Nie rozpisując się na co i po co w każdym bądź razie potrzebowałam nowego rachunku bankowego. Brak czasu spowodował iż postanawiam ponownie otworzyć konto ROR w Polbanku . Wchodzę do oddziału za jednym z biurek kilka pań coś gorąco omawia. Klientów nie ma. Po chwili jedna z dysponentek mnie zauważa i odchodzi od swoich koleżanek. Pyta się w jakiej sprawie przychodzę wskazuje wolne stanowisko . Podchodzę , siadam pani również. Mówię że chcę ponownie otworzyć ROR. Jak że pobieżnie się z ofertą zapoznałam wiem już że konto jest płatne ale kwota opłaty może być zwrócona pod warunkiem wykonani określonej ilości transakcji kartą. Konto ma być tymczasowe czas nagli więc to akceptuję. Pani potwierdza warunki mówi że trochę się poprawiło jeżeli chodzi o funkcjonalność bankowości internetowej tego co mówi to trochę i tak pozostawia w tyle Pol bank co do innych banków. W między czasie poproszona zostaję o dowód osobisty który podaję i tu ogromne moje zaskoczenie. Konto które zmykałam bez mała 5 lat temu nada po mimo mojej dyspozycji nie zostało zlikwidowane. Ze strony banku cisza. Żadnego pisma z monitem do zapłaty. Debet się generuje, bank nie uczciwie zarabia . Czeka. Jestem wściekła. I chyba każdy by był na moim miejscu. Dobrze że się tak stało że udałam się do banku. Jeszcze lepiej że mam pismo z potwierdzeniem złożenia dyspozycji jego zamknięcia. Kwestia teraz tylko jego odszukania. Nie kompetencja pracowników jest porażająca i przerażająca jednocześnie. Pani która mnie obsługiwała jest mało zorientowana na klienta, myślami zdaje się błądzić gdzie indziej . Może analizuje jeszcze dyskusję ze swoimi koleżankami? Jej wygląd też raczej bankowcowi nie przystoi. Bluzka co prawda koszulowa ale zbyt dopasowana i wydekoltowana. Bank popełnił kardynalny błąd, ale to ja jestem zmuszona do jego naprawy. Muszę odszukać archiwalne dokumenty na szczęście w domowym biurze mam jako taki ład. Muszę ponownie udać się do oddziału co już wiem miłe i przyjemne nie będzie. Przeszczegam przed Polbankiem. Radzę wszytko dokładnie sprawdzać i pilnować papierów.