Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: bonprix.pl
Treść opinii: To jest druga część obserwacji dotycząca reklamacji zakupionej tuniki z katalogu Bon prix. Tunika już po wyciągnięciu z woreczka wyglądała na kiepska jakoś, ale leżała bardzo ładnie na mnie no i zakupy zrobiłyśmy razem z Sąsiadką. Nie chcąc więc robić dodatkowych problemów zdecydowałam się na jej noszenie. Jakież było moje zdziwienie gdy po 5 godzinach noszenia tuniki. Z czego maksymalnie pól godziny pod delikatnym cienkim płaszczykiem tunika miała zmechacenia w kilku miejscach. tak jakby nawet lekkie otarcie dotknięcie i to niszczyło materiał. No niestety ciuch na jeden raz to przesada. Poprosiłam sąsiadkę o kwit i po e-mailowym rozpoznaniu jak składa się reklamacje. Wypełniłam druk i odesłałam Tunikę. Na poczcie wzięłam fakturę za wysyłkę i włożyłam ja od koperty. Na kwicie zwrotu podałam numer konta sąsiadki- bo tak sugerowano, że będzie szybciej i lepiej. Za kopertę zapłaciłam 1, 5 zł za wysyłkę 4, 5 zł co razem daje 6 zł jakby jednak potraktowano to jak zwrot a nie reklamacje. Pozostało czekać. W dniu 17.11 na konto sąsiadki wpłynęła kwota za sama tunikę tylko - czyżby jednak ciuch po 5 godzinach miał prawo się tak zniszczyć? gdyby zamówienie było na mnie to inaczej bym to załatwiała ale tak cóż trudno. Jakież było zdziwienie gdy na koncie zwrot był mniejszy o 6 zł!!! Przypuszczalnie koszt przelewu. W erze internetowych bezpłatnych przelewów to jednak oszustwo jak dla mnie. Ponieważ pieniędzy za wysyłkę sąsiadka nie otrzymała kwotę zwrotu pomniejszono o koszt przelewu. Można było poinformować to może lepiej by było zostawić to na koncie klienta na dalsze zamówienia- bo sąsiadka raz na jakiś czas zamawia. Bo 6 zł za przelew przy tunice za 50 zł to więcej niz 10% wartości.Dziękuje nie kupie nigdy nic więcej.