Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W salonie Empik zamówiłem na stronie internetowej autobiografię Keitha Richardsa. Kiedy udałem się do sklepu, aby odebrać zamówiony towar zauważyłem, że w promocji znajdują się czekolady Lindt. Oferta obowiązywała przy zakupie na określoną kwotę więc skoro spełniałem warunki postanowiłem czekoladę nabyć. Kiedy podałem kasjerowi czekoladę ten naliczył pełną kwotę za produkt, a kiedy stwierdziłem, że zamówiłem książkę na wymaganą kwotę zostałem poinformowany, że promocja nie dotyczy towarów zakupionych przez Internet. Zrobiło mi się bardzo nieprzyjemnie ponieważ musiałem zrezygnować z zakupu, a kasjer musiał anulować transakcję. Pracownik nie był zadowolony z tej sytuacji i był lekko nieprzyjemny. Uważam, że klienci powinni być informowani znacznie wcześniej o takich zasadach.