Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Wraz z żoną chcieliśmy wypłacić pieniądze z bankomatu Polbanku. Najpierw wypłaty ze swojego konta dokonała moja żona - wszystko przebiegło ok. Potem ja chciałem wypłacić pieniądze ze swojego konta, ale pierwsze chciałem sprawdzić stan środków na koncie. Gdy wybrałem żądaną akcję to sie mocno zdziwiłem, bo zamiast zobaczyć stan swojego konta to okazało się, że bankomat wyświetlił stan konta mojej żony (ps w bankomacie była karta do mojego konta; po wyświetlonej kwocie zorientowaliśmy się że bankomat wskazuje dostępne środki na koncie żony a nie moim). W tym przypadku anulowałem transakcję i rozpocząłem od nowa, wypłaciłem pieniądze, ciałem jeszcze otrzymać papierowe potwierdzenie operacji, ale nic z tego nie wyszło. Spieszyliśmy się więc skończyliśmy już udrękę z tą maszyną. Po powrocie do domu sprawiłem oba kona w internecie i okazało się, że wypłaty środków z obu kont zostały poprawie zaksięgowane. Jednak to nie pierwszy przypadek problemów z bankomatami polanku w tej placówce.