Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: bonprix.pl
Treść opinii: Kupiłam tunikę z katalogu a że z racji kosztów wysyłki zamówienie złożyłam razem z sąsiadką. Przesyłka przyszła w iście żółwim tempie bo jakoś po ok miesiącu. Już po zajrzeniu do woreczka jakoś ta tunika nie wyglądało na zbyt dobrą jakoś a nawet średnią. Ale zamówienie było na sąsiadkę nie chciałam robić kłopotu z odsyłaniem wiec ubrałam po południu. Po 5 godzinach noszenia tunika w kilku miejscach się zmechaciła. W życiu nie widziałam tak tandetnego ciucha! Odszukałam an stronie adres e-mail i wysłałam zapytanie odnośnie ewentualnej reklamacji. Odpowiedz otrzymałam po mniej niż 10 minutach. Bardzo jasną , miłą i wydawało by się, że reklamacja nie jest problemem. Wzięłam od sąsiadki druczek- rachunek jaki był dołączony do przesyłki, wypełniłam.Miałam jeszcze jedna wątpliwość i posłałam jeszcze jednego e-maiala. Generalnie korespondencja była miła i uprzejma. Co w przypadku reklamacji raczej się nie zdarza. A sama reklamacja cóż to już inna obserwacja.