Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Chcąc wypłacić pieniądze z bankomatu udałem się do placówki Polbanku. Przy pierwszej próbie wypłaty, wybrałem żądaną kwotę, bankomat oddał mi kartę, ale nie wydał gotówki. Fakt ten zgłosiłem pracownikowi banki, ten zaproponował, abym spróbował jeszcze raz. Sytuacja się powtórzyła. W związku z tym pracownik zaproponował, żebym wypłacił pieniądze w kasie. Stwierdził, że już kilku klientów miało dziś podobny problem, stwierdził, że coś jest nie tak z bankomatem (prawdopodobnie "resetuje się") i że zgłosili już ten problem do serwisu. Jednak żaden z pracowników banku nie wywiesił żadnej informacji na bankomacie, że ten jest uszkodzony, bądź działa wadliwie, przez co narazili na niepotrzebny stres innych klientów korzystających z tego urządzenia. Ps na wyświetlaczu bankomatu też, nie było, żadnych informacji o awarii.