Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Astrum

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: Mąż udał się do placówki Alior Banku w celu złożenia reklamacji na naliczone opłaty na karcie kredytowej. Okazało się, że reklamację można złożyć tylko na specjalnym formularzu, w placówce. Formularz razem z mężem wypełniła jedna z pracownic banku – na plakietce miała stanowisko Bankier Klienta Zamożnego. W czasie rozmowy pracownica chciała się pozbyć petenta i usiłowała odesłać męża do naszego opiekuna klienta. Niestety pani, która była naszym opiekunem już nie pracuje, więc nawet nie wiemy, kto to teraz jest. Pracownica stwierdziła, że w takim razie nie chce jej się szukać i zdecydowała się obsłużyć mojego męża. W czasie rozmowy zadzwonił jej telefon, ani nie przeprosiła, tylko odebrała, po zakończonej rozmowie wróciła do obsługi, też bez słowa przepraszam. Reklamację wypisała, mówiąc, że właściwie nic tu pana nie dotyczy. Widocznie ciężko jest w tym banku złożyć niestandardową reklamację. Na koniec mąż usłyszał, że reklamacja będzie rozpatrzona za najwcześniej 14 dni. Kiedy zdziwił się i chciał się upewnić co do tych 14 dni pracownica powiedziała, że ona nie musi mu tego tłumaczyć. No cóż, przez dwa lata byłam zachwycona bankiem, ale widzę, że zaczyna się psuć.