Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Udałam się do sklepu z koleżanką, by pomóc jej w wyborze telewizora, który chciała nabyć na raty. Sama obsługa pracownika z działu RTV była sprawna i pomocna. Problemy zaczęły się w oczekiwaniu na formalności. Obsługą licznych klientów o tej porze dnia zajmowały się dwie kobiety, z czego jedna niezbyt radziła sobie z obsługą programu w którym pracowała. Oczekiwanie trwało bardzo długo. Wypełnienie formalności również. Gdyby nie moja obecność koleżanka nabyłaby telewizor na raty z zaoferowaną przez panią dodatkową gwarancją, nie wiedząc jednocześnie ile tak naprawdę cały zakup będzie ją kosztował. Zanim wyraziła zgodę na dodatkową gwarancję zdążyłam zareagować i policzyć jej ilość rat razy wysokość co dało prawie dwa razy tyle ile wiem, że chciała przeznaczyć. W tej sytuacji koleżanka od razu się wycofała dziękując mi jednocześnie za uwagę. Moi zdaniem pani obsługująca powinna przeliczyć to klientce, która była już zmęczona długim oczekiwaniem na obsługę. Tymczasem pani podała jej tylko liczbę rat i ich kwotę a nie ostateczny koszt. Cała wizyta w sklepie trwała 2 godziny i byłą męcząca.