Opinia użytkownika: Bohdan_3
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Udałem się do biura obsługi klienta w celu przedłużenia umowy na dostęp do Internetu. Okazało się, że w kolejce do obsługi były cztery osoby łącznie za mną (plus dwie aktualnie obsługiwane). Po wejściu do lokalu nikt z obsługi w ogóle nie zwrócił uwagi na nowego klienta – obsługujący pracowali przy swoich stanowiskach. Dwie osoby (mężczyzna i kobieta) obsługiwały więc myślałem, że nie potrwa to długo. Oboje byli ubrani w firmowe koszule. Niestety obsługujący mężczyzna za chwilę skończył i bez słowa wyszedł na zaplecze, gdzie założył płaszcz a następnie wyszedł z biura z jakimś pudłem w ręku. Wyglądało to jak zlekceważenie oczekujących klientów (tak się poczułem) – mógł przecież powiedzieć cokolwiek. Po około 10 min. zrezygnowałem z czekania, ponieważ przyszedłem z małym dzieckiem. Po południu przyszedłem ponownie – tym razem sam – nastawiając się na czekanie. Obsługiwała tylko jedna osoba (ta sama kobieta co wcześniej), ale na szczęście był również tylko jeden klient. Kiedy przyszła moja kolej (czekałem ok. 5 min.) pani bez problemów odpowiedziała na wszystkie moje pytania i wątpliwości, a następnie podpisaliśmy nową umowę. Pani była uprzejma i rzeczowa – doskonale znała ofertę i ciągle się uśmiechała. Otrzymałem większą prędkość Internetu za niższą cenę, a więc korzystniejsze warunki niż dotychczas. Sam lokal/biuro prezentowało się korzystnie. Pomimo niewielkiej ilości powierzchni znalazło się tam miejsce na kanapę i fotel, które pozwalały w dość komfortowych warunkach oczekiwać na obsługę. W całym pomieszczeniu było czysto, chociaż w wielu miejscach stały kartony ze sprzętem dla klientów (dekodery, modemy).