Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Em.

Dotycząca firmy: Multimedia Polska

Treść opinii: Kto korzystał z usług multimedii wie, że jej usług trudno być zadowolonym. Wiele kruczków czyhających na klienta w umowie (nigdy więcej nie wyjdę od nich bez przeczytania umowy, choćby miała 50 stron), pracownicy muszą kłamać wmawiając rzeczy niemające odzwierciedlenia w umowie. Kolejki ogromne, pracownicy nie przejmują się tym i często zajmują się innymi sprawami niż obsługa klientów. Ostatnio czekałam 50 minut tylko, żeby oddać baterie do pilota (wymagają zwrotu sprzętu łącznie z bateriami - kara za brak zwrotu zużytych baterii 20 zł). Częste zmiany cen mimo trwania umowy z zapisami praktycznie uniemożliwiającymi rezygnację z drożejącej usługi. Internet bardzo często nie działa, z telewizją jeszcze gorzej (modem wiecznie się zawiesza). Nie mamy nawet cierpliwości do kolejnego dzwonienia na infolinię.