Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Dzisiaj odwiedziłem Subway'a w lubelskiej Plazie. Kiedy podszedłem do lady zauważyłem dwie pracownice w czystych firmowych strojach. W czystych lodówkach leżały estetycznie ułożone półprodukty. Nigdzie nie zauważyłem okruchów ani rozlanych płynów. Pracownice sprawne obsługiwały dwoje klientów – czekałem około 30 sekund. Zamówienie złożyłem i odebrałem w ciągu minuty. Pracownica sprawnie dokładała kolejne produkty do mojej kanapki. Zanim skończyłem zamawiać druga kobieta poprosiła mnie o podejście do kasy. Nie zapytała czy zamówię napój (sam to zrobiłem). Wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty, wydała resztę do ręki, a paragon wraz z gratisową reklamową choinką zapachową położyła na tacce obok kanapki. Nie dostałem przykrywki do kubka na napój. Kiedy podszedłem do dystrybutora okazało się, że zamiast Coli Zero leci woda. Poinformowałem pracownice, które poinformowały mnie, że będę musiał trochę poczekać na wymianę. Ta zajęła na tyle dużo czasu (po drugiej stronie lady jest bardzo mało miejsca), że zrezygnowałem z Coli Zero i wybrałem inny napój, po czym odszedłem do stolika.Kanapka była ciepła i smaczna, przygotowująca ją pracownica nie skąpiła najwyraźniej żadnego ze składników. Lubię odwiedzać tę restaurację w wolnej chwili, cieszy mnie tamtejsze dobre jedzenie, niskie ceny i ciekawe promocje, a neutralna postawa pracowników nie sprawia na mnie negatywnego wrażenia.