Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Nowy bank, dlatego też z ciekawości zaszedłem do oddziału, aby zapoznać sie z ofertą. Od razu po wejściu przywitała się ze mną pracownica i zaprosiła, abym usiadł. Poinformowalem ją z czym przychodzę. Pracownica od razu zaczęła przedstawiać ofertę. W międzyczasie poprosiła o mój pesel. Po jego wprowadzeniu okazało się, że moje dane są w ich systemie, gdyz wcześniej bank nazywał się inaczej i kiedyś korzystalem z ich usług. Od razu otrzymałem inną ofertę. Czas szybko minął i już musiałem opuścić punkt, gdyż byłem umówiony. Oczywiście, otrzymałem ulotki reklamowa oraz wizytówkę pracownika aby w każdej chwili do niego zadzownić i umówić się na spotkanie lub też zadać jeszcze kilka innych pytań..