Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: W konkursie wygrałam bilet, jeden odebrałam jako nagrodę i uznałam, że czas te bilety wykorzystać. Weszłam na stronę Multikina i zaczęłam szukać, co obecnie grają. Na marginesie, czy nie mógłby być nagrodą w programie Jakości Obsługi bilet do Cinama City (ich jest znacznie więcej), albo do wyboru? Strona internetowa Multikina jest bardzo mało czytelna. Na pierwszy rzut oka jedyne co się dowiedziałam to to, że jak kupię bilet przez internet to będzie to tańsze niż w kasie, pomimo tego, że i tak będę musiała zapłacić 50 groszy za dostarczenie mi biletu. Tej informacji w żaden sposób nie da się pominąć, bardzo ciężko jest znaleźć informację o cenach biletów, o repertuarze. W końcu doszłam do repertuaru i informacji o filmach, ale było to skomplikowane i powiem szczerze, że gdyby nie to, że bony mogę wykorzystać tylko w tym kinie to machnęłabym ręką i pojechała do któregoś Cinema City. Więc strona internetowa zamiast zachęcać, odstrasza. Ocena pozytywna, bo wszystkie potrzebne informacje udało się znaleźć, niska, bo było to trudne.