Opinia użytkownika: Wioleta_2
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Ponieważ nie mam czasu na chodzenie po sklepach, postanowiłam zamówić kosmetyki poprzez stronę internetową Yves Rocher. Samo złożenie zamówienia i strona jest czytelna , łatwa w obsłudze i bezproblemowa.Do zamówienia ponieważ przekraczało pewną kwotę , miałam otrzymać kilka gratisów , w tym kosmetyczkę. Zamówienie dotarło dosyć późno , ale składam to na karb przedświątecznego czasu , ale niestety niekompletne.Co do kosmetyków mogę mieć zastrzeżenie jedynie do olejku , który otrzymałam lekko zamrożony ( nie był dobrze zabezpieczony) ale nie otrzymałam kosmetyczki. W związku z tym próbowałam dodzwonić się na infolinię Yves Rocher , niestety w pierwszy dzień w ogóle nie można było się dodzwonić , spróbowałam na następny dzień i wreszcie dało radę. Pani obsługująca infolinię gdy przedstawiłam jej problem powiedziała iż przekaże sprawę dalej i ktoś się do mnie odezwie , po czym szybko zakończyła rozmowę , nawet nie dając mi dojść do słowa w sprawie źle zabezpieczonego, zmrożonego olejku. Mimo iż minęło już trochę czasu , do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji , telefonu , maila z wyjaśnieniem. Próbowałam złożyć reklamacje przez ich stronę ale tam też nie ma takiej możliwości , nawet wchodząc na swoje konto nie ma możliwości sprawdzenia statusu zamówienia , a zrealizowane zamówienia nie są wyświetlane .Niestety nie podoba mi się potraktowanie klienta w taki sposób , chciałabym być profesjonalnie obsłużona na każdym etapie zakupów , również w sprawie reklamacji.