Opinia użytkownika: ArnikaO
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: 1 - Wiedza i kompetencje personelu - ludzie w srednim wieku to dość fachowi doradcy, znający ofertę inwestycyjną banku i chętnie dobierający korzystne dla klienta rozwiązania, konieczny okazał się jednak telefon do sąsiedniego oddziału;) 2 - Zachowanie i wygląd personelu - osoby miłe i grzeczne, bez sztucznego uśmiechu, profesjonalne w obsłudze klienta. Niczego nie sprzedają nachalnie, podchodzą wyrozumiale do wątpliwości rozmowcy. 3 - Oferta, cena - niekorzystne oprocentowanie konta w porównaniu z konkurencją, lokaty, jakie mi zapronowano, nie były optymalne, gdyz nie uwzgledniono zmian związanych z likwidacja lokat antybelkowych. 4 - Organizacja i czas obsługi - w porządku. W oddziale nie ma kolejek, można się spokojnie zastanowić i pomyśleć. 5 - Wygląd miejsca obsługi - miejsce, jak a bank, malo reprezentacyjne, troche ciasne i niezbyt czyste, bankomat w fatalnym stanie i miejscu...