Opinia użytkownika: ArnikaO
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: 1 - Wiedza i kompetencje personelu - personel bankujest kiepsko zorientowany w aktualnych tendencjach na rynkach finansowch, nie potrafi umiejetnie poprowadzic umowy na temat inwestycji, natomiast skupia sie na schematycznej sprzedazy uslug. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - firmowe mundurki nie maskuja amatorszczyznyi braku przygotowania do pracy, sprzedawcy nastawieni są na wyciągnięcie ostatniego grosza od klienta. Pani zażyczyła sobie 100zł za zaświadczenie, choć prosiłam tylko o kwitek, potwierdzający dokonanie przelewu. 3 - Oferta, cena - oferta raczej wąska, dostosowana do potrzeb przeciętnego konsumenta, brak w niej inwestycji oraz rozwiązań dot. oszczędności. Wysokie oprocentowanie kredytów i pożyczek w porownaniu z konkurencja. 4 - Organizacja i czas obsługi - zostalam w miare sprawnie obsluzona, choc pani 2 razy telefonicznie musiala sie laczyc z centrala. Brak kolejek, jednak doradcy nie od razu interesuja sie wchodzacym klientem. 5 - Wygląd miejsca obsługi - lokal raczej ciasny, utrzymany w jaskrawoczerwonej kolorystyce, co nie sprzyja ukojeniu nerwow. A w relacji z tak marna obsluga byloby to wskazane... Czysto, pzynajmniej tyle.