Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Chata Polska
Treść opinii: Osiedlowy sklep samoobsługowy. Ceny standardowe. Plusem sklepu jest zawsze świeży towar, promocje i konkursy dla klientów. W sklepie panował porządek, towary poukładane, ładnie wyeksponowane, owoce i warzywa świeże i ułożone z pomysłem, bardzo estetycznie. Personel ubrany w firmowe koszulki, dostępny na sali sprzedaży. Po wybraniu interesujących mnie produktów na sali sprzedaży udałam się do stoiska mięsnego. Pracownica schludnie ubrana z delikatnym makijażem przywitała się i zapytała co podać. Po podaniu nazwy wędliny zapytała czy pokroić. Szybko uwinęła się z tą czynnością i podała mi zapakowaną w folię wędlinę. Śledzie zapakowała do plastikowego pojemnika a ten dla bezpieczeństwa włożyła w foliowy woreczek. Podziękowałam na co mi uprzejmie odpowiedziała. Udałam się do kasy. Przy kasach nie było kolejek mimo to czynne były dwa stanowiska. Kasjerska zapytała czy podać reklamówkę, odmówiła. Sprawnie i szybko skasowała towar i podała kwotę do zapłaty. Płatność kartą odbyła się bezproblemowo. Oddając kartę i rachunek podziękowała. Obsługa w tym sklepie stoi na bardzo wysokim poziomie. Tym razem nie mam nic do zarzucenia. Jedyny drobny minus to mały chaos w miejscu gdzie stoją wózki na zakupy.