Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Wybraliśmy się na pizzę Królewską, która jest obecnie reklamowana w Pizza Hut. Przy wejściu powitał nas kelner i poprosił o chwilę cierpliwości zaprowadzi nas do stolika. Chwila trwała ok. 3 minuty - poszedł zanieść jakieś przedmioty na zaplecze, po czym wrócił po nas i tą samą drogą zaprowadził do stolika. Stolik czysty - kanapa obszyta dość wyeksploatowanym materiałem, wyglądał jak brudny. Wieszak na ubrania wierzchnie na drugim końcu sali - jeden na kilkanaście stolików. Cóż położyłam płaszcz na kanapie obok siebie. Wnętrze restauracji i wystrój niczym nie odróżnia się od barów fast food typu KFC, Kebabu i innych budek z jedzeniem. Tanie stoliki, zniszczone, poprzecierane. Niewygodne krzesła wszystko jakby najtańszym kosztem a ceny w menu nie są najniższe. Karta dań też jak z fast foodu. Całość tworzy śmieszny kontrast - odprowadzanie do stolika jak w najlepszej restauracji a reszta jak w jakiejś zaściankowej spelunce. Cóż, rozwiązania firmy Amrest (zarządcy marki Pizza Hut w Polsce) nigdy nie należały do najlepszych. Kelnerka, która nas obsługiwała, szczupła wysoka brunetka robiła to machinalnie, szybko, ale nie sprawiało to wrażenia pobieżności, zniechęcenia. Być może spowodowane było to dużą ilością klientów oraz późną porą. Nie musieliśmy długo czekać na zamówienie. Ciasto pizzy było niedobre, po prostu źle upieczone. Gumowe, twarde, ciężko się kroiło. Kelnerka przyszła zapytać czy wszystko w porządku, zgodnie odpowiedzieliśmy, że nie i podzieliliśmy się spostrzeżeniami dotyczącymi nieudanego ciasta. Kelnerka nie przeprosiła, nie zaproponowała rabatu ani też żadnego gratisu w zamian jak to się zdarza w innych lokalach również Pizza Hut. Więcej tam nie wrócę, na pewno nie z własnej woli. Nie planuję wydawać pieniędzy na tak niedobre jedzenie.