Opinia użytkownika: Jan_107
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Kilka dni temu dokonałem zakupu w sklepie Carrefour rękawic zamszowych. Po powrocie do domu, okazało się, że towar jest wadliwy. W jednej z rękawic, wewnątrz brak było "wejścia" na jeden z palców. Udałem się do sklepu celem zwrotu towaru. W BOK poinformowano mnie, że nie mogę zwrócić towaru jako wadliwego a jedynie mogę go wymienić na inny. Nie byłem zainteresowany tym produktem, skoro wcześniej zakupiony posiada tak duże ukryte wady. Pracownik BOK nie był w stanie powiedzieć dlaczego nie mogę zwrócić wadliwego towaru. Pracownik sugerował złożenie reklamacji i oczekiwanie na jej rozpatrzenie. W treści reklamacji brak było do zaznaczenia "towar wadliwy" co konsekwentnie podkreślałem. Pracownik sugerował mi, że muszę zmienić powód reklamacji skoro takiej pozycji nie ma w druku reklamacyjnym. Pracownik sugerował, że "niepotrzebnie robię zamieszanie z tak niskiej kwoty". zachowanie pracownika było bardzo nieprofesjonalne. Pracownik był niemiły, opryskliwy a chwilami miałem wrażenie jakby ironizował ze mnie. Stanowcze i konsekwentne prośby o zwrot towaru wadliwego zgodnie z prawami rękojmi a ewentualna reklamacja tylko i wyłącznie z powodu "ukrytych wad towaru" doprowadziły do konsultacji telefonicznej pracownika BOK z "kierowniczką". Po telefonicznej konsultacji, produkt przyjęto mi i zwrócono cenę zakupu. Pracownik mimo, że sam był bardzo niemiły i zachowywał się niewłaściwie, po całej rozmowie nie usłyszałem ani "przepraszamy za wadę" czy jakiegokolwiek innego słowa, które świadczyłoby o dbałości o klienta. Ku przestrodze innych klientów i może warto zacząć omijać sklep, w którym tak trudno egzekwuje się prawa konsumenta a obsługa klienta jest na tak niskim poziomie.