Opinia użytkownika: Born
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Wybierałem się do Warszawy. Otworzyłem stronę internetową PKP w celu kupienia biletu. W rozkładzie jazdy pociąg, którym zamierzałem jechać był wyszczególniony, ale biletu na niego przez internet nie można było kupić. Musiałem więc pofatygować się wcześniej na dworzec by nabyć bilet w kasie. Na dworcu w Poznaniu jak zawsze tłok, brudno, kolejki do kas. Zapytałem kasjerki dlaczego nie mogłem kupić biletu przez internet –uzyskałem odpowiedź bo to pociąg z Berlina. Logiki w tym nie widzę, ale logika raczej mocną stroną PKP nie jest. Bilet drogi. Pociąg przyjechał punktualnie, był dość porządny, wagon stosunkowo nowy, czysty. Widac, ze na trasy międzynarodowe puszczają przyzwoite pociągi. Obsługa w pociągu uprzejma, na miejsce dojechaliśmy mniej więcej o czasie. Pomijając brak możliwości kupna biletu w sposób elektroniczny i mało atrakcyjną (łagodnie mówiąc) cenę biletu to oceniam całość jednak na plus, w porównaniu bowiem do innych ciągłych wpadek naszych kolei tym razem poszło i tak nadspodziewanie dobrze.