Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Udaliśmy się z mężem do salonu Deichmann w celu reklamacji butów zakupionych w marcu bieżącego roku. Buty były ze sztucznego tworzywa, odklejały się po bokach. Gdy podeszliśmy do kasy, nie było przy niej pracownika. Czekaliśmy ok. 5 minut aż ktoś podejdzie. Pracownica przywitała nas mówiąc ,,dzień dobry" i zapytała w czym może pomóc. Powiedzieliśmy jej o co chodzi. Pracownica obejrzała reklamowane przez nas buty i powiedziała, że reklamacja będzie uwzględniona na miejscu i żeby mąż wybrał inne buty na zamianę. Mąż wybrał inne buty, droższe i dopłacił różnicę. Obsługa była miła i bezproblemowa. Zaskoczyło nas to, że reklamacja była uwzględniona na miejscu. W sklepie jest duży wybór obuwia damskiego, męskiego oraz dziecięcego. W salonie panuje porządek oraz czystość. Jedyne zastrzeżenie do organizacji obsługi - przy kasie lub w pobliżu powinien znajdować się pracownik aby nie trzeba było czekać.