Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Jak się ma dość sporego psa, który lubi wylegiwać się na kanapie, to narzuty na ową kanapę trzeba dość często wymieniać. Po praniu uznałam, ze obecna narzuta nadaje się na sytuacje awarie, na wizyty gosci już jednak nie, więc udałam się do Ikei po nową. Ikeę wybrałam ze zwględu na ceny – zawsze kupuje tam narzuty. Może ich jakosć nie jest fenomenalna, sztosunkowo szybko tracą one żywy kolor, ale są tanie i to mnie interesuje najbardziej. Nie lubię tłoku w sklepach a w Ikei zazwyczaj jest sporo ludzi, wybrałam więc mało popularną porę – poniedziałkowe przepołudnie, licząc ze nie będzie kolejek. I faktycznie. Bez pronlemu zaparkowałam w pobliżu wejścia i weszła do środka. Przeszłam przez sklep korzystając ze skrótu, bo nie chciałam oglądać mebli itp., od razu kierowałam się po narzutę. Wybrałam jedną i ruszyłam do kasy. W sklepie panował porządek, nie było braków w zatowarowaniu. Do kasy nie było kolejki, przede mną była tylko jedna osoba która już dokonywała zapłaty. Kasjerka była uprzejma, przywitała mnie, podziękowała mi też za zakupy.