Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: Zetka
Treść opinii: Zrażona obniżeniem jakości usług i wyrobów Gzelli poszukuję innego sklepu mięsnego.Będąc na osiedlu leśnym postanowiłam zajrzeć do Zetki. Od początku nie spodobał mi sie rozkład sklepu i konieczność stania w kilku kolejkach- osobna kolejka do mięsa,wędlin, inna do wyrobów garmażeryjnych a żeby kupić masło trzeba przejść na przeciwległy koniec sklepu. Osobne stoiska są również dla alkoholi i wyrobów cukierniczych. Pewnie dla kogoś,kto zamierza kupić tylko np kawałek ciasta osobna kolejka jest korzystna, ale chcąc zrobić większe zakupy straci się dużo czasu. Osobne kolejki oznaczają oczywiście regulowanie płatności za każdym razem,płatność kartą przyjmowana jest dla kwot powyżej 10zł. Ja miałam zamiar kupić tylko wędlinę.Stanęłam więc przy stoisku gdzie zauważyłam karteczke "do każdej kasy jest oddzielna kolejka", okazało się że każda sprzedawczyni ma "swoją" kasę.Wybór niezbyt duży, ceny dość wysokie moim zdaniem.Swoim zwyczajem podałam liczbę plasterków jakie zamierzałam zakupić, zapłaciłam i sklep opuściłam. Sprzedawczyni uprzejma, ale sam sklep, przepychający się klienci raczej mnie nie zachęca do powrotu, choć wędliny smaczne i co istotne-otrzymałam dokładnie tyle plasterków o ile prosiłam. Może ta uwaga kogoś dziwić, ale ostatnimi czasy, u konkurencji każdorazowo otrzymuję 2-3plasterki więcej niż prosiłam.