Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Odwiedziłam dziś placówkę Deutsche Banku w celu wpłaty środków na konto. Wchodząc, po lewej stronie znajduje się bankomat- odpowiednio oddzielony od reszty placówki, tak by klient czuł się komfortowo wypłacając pieniądze. Następnie w kolejnej części mieszczą się dwa stanowiska obsługi, w głębi zaś reszta biura. Po drugiej stronie umieszczono wygodną kanapę i stolik, co sprawia, że miejsce wydaje się przytulniejsze. Z racji przedświątecznego okresu zadbano również o dekoracje, które upiększają wnętrze, ale bez zbytniej przesady. Wszystko utrzymane jest w dobrym guście. Wnętrze jest jasne i przejrzyste, bardzo schludne i odzwierciedlają profesjonalizm. Jeśli chodzi o obsługę, to była ona bardzo uprzejma, każdy pracownik, który przeszedł obok mnie przywitał się, mówiąc "dzień dobry". Strój nie budził żadnych zastrzeżeń, w przypadku mężczyzny-granatowy garnitur, u kobiet- koszula i spódnica za kolano/ spodnie, wszystko idealnie pasujące do wykonywanego zawodu. Sama transakcja przebiegła szybko i sprawnie, zostałam obsłużona w ekspresowym tempie. Zapytałam również o ewentualne zmiany w płatnościach i użytkowaniu konta, obsługująca mnie pracownica była bardzo dobrze poinformowana, odpowiedziała wyczerpująco na moje pytanie.Zapytała czy może jeszcze w czymś pomóc, po mojej odmownej odpowiedzi, zostałam mile pożegnana.