Opinia użytkownika: Bartosz_442
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Od dłuszego czasu jestem stałym klientem sklepu Leclerc na Jutrzenki w Warszawie ale będąc tam dzisiaj wieczorem odniosłem negatywne wrażenie. Poszedłem tam tylko po jeden drobiazd z artykułów biurowych i szkolnych. Już od wejścia szukałem któregokolwiek pracownika, żeby zapytać o kilka szczegółów. Niestety w zasięgu wzroku nikogo nie było. Kiedy już znalazłem szukany produkt na półce okazało się, że zostały same "resztki". Liczyłem również na większy wybór. Ale najgorszy byl widoczny bałagan i warstwa kurzu na półce i niektórych produktach. Zapakowałem swój upatrzony artykuł do koszyka i poszedłem do najbliższej kasy. Okazało się, że tylko kilka kas jest czynnych (na kilkadziesiąt widocznych). Na dodatek trafiłem na kasjerkę, która niemal nie odezwała się do mnie słowem, wypowiadając tylko na koniec słowo "dziękuję", oczywiście bez uśmiechu. Podsumowując - to chyba nie był najlepszy moment na robienie zakupów. Mam nadzieję, że następnym razem będzie znacznie lepiej z obsługą Klienta.