Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: s.Oliver
Treść opinii: Sklep firmowy s.Oliver w galerii Renoma dzieli się na dwie, może nawet trzy sale, co uważam za dość słabe rozwiązanie. Będą na sali gdzie znajdował się interesujący mnie płaszcz, musiałam chwilę czekać aż zauważy mnie obsługa i zaproponuje pomoc. Miałam problem z przymierzeniem płaszcza gdyż linka zabezpieczająca go przed kradzieżą była niefortunnie założona. Pracownica szybko i sprawnie mi pomogła z zabezpieczeniami dzięki czemu mogłam przymierzyć płaszcz. Rozmiar, który by mi odpowiadał niestety nie był dostępny w sklepie w związku z tym pracownica zaproponowała, że sprawdzi czy istnieje możliwość zamówienia tego płaszcza w odpowiednim rozmiarze. Niestety było to niemożliwe, znajdowała się ostatnia sztuka w Polsce, więc wolałam nie ryzykować. Obawiałam się, że może być w kiepskim stanie a przy zakupie płaszcza za 999 zł wolałabym mieć 100% pewności, że jakość jest idealna. Pracownica miło podziękowała za wizytę, pożegnała się i zaprosiła do ponownej. Pełen profesjonalizm. W sklepie było mało klientów, porządek idealny, świetne oświetlenie i co według mnie jest rewelacyjne - kanapy przy przymierzalniach gdzie mogą odpocząć panowie strudzeni zakupowym szaleństwem swych połówek.