Opinia użytkownika: Marcin_1613
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Do placówki banku, do którego przynależę, wybieram się rzadko gdyż wszystkie pilne sprawy załatwiam poprzez internet. Jednak w natłoku pracy i roztargnienia poprzez błędne wpisanie hasła zablokowałem sobie usługę dostępu do konta przez internet. Jedyne wyjście - udać się do banku. Od razu po wejściu spotkało mnie miłe zaskoczenie. Brak kolejki. Jedna z pań zaprosiła mnie miłym tonem do swojego stanowiska pracy. Wytłumaczyłem jej z jakim problemem się zjawiam po czym podałem dowód osobisty, o który mnie poproszono. Cała operacja odblokowania konta zajęła nie więcej niż 3 minuty. Korzystając z okazji, iż już jestem w banku zapytałem o dogodny sposób oszczędzania swoich pieniędzy zgromadzonych na koncie. Uzyskałem szczegółowe informacje, o wszystkich pobocznych kosztach prowadzenia rachunku oszczędnościowego zostałem poinformowany i założyłem owy rachunek. Po paru miesiącach nie żałuję, a wszystko wskazuje na to, że żadne "kruczki" nie zostały pominięte. Mogę z całą stanowczością stwierdzić, że pracownicy placówki szanują swoich klientów, przy czym wykazują się dużą otwartością, dzięki czemu swoje sprawy finansowe można załatwić w przyjaznej atmosferze. Sam wygląd placówki również zachęca. Nowy ale skromny wystrój. Bankomat i wpłatomat pozwalają na zniwelowanie kolejek. Chyba jeden z lepszych punktów bankowych jakie odwiedzałem.