Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Nie mogę rezerwować wizyt dla moich dzieci /e-rezerwacje/ do; laryngologa, okulisty, utrudnia mi to bardzo korzystanie z usług Lux medu. Ma przełożenie niestety na stan zdrowia mojego syna - cztery ubytki w zębach mlecznych bo "system" nie pozwalał na zapisanie syna do dr Sebastiana Krużyńskiego w tej sprawie nikt nie skontaktował się ze mną do dziś. A konsultacja u stomatologa dziecięcego przy ul. KEN polegała na otwarciu ust syna i zamknięciu, Pani Dr zachwycała się pojemnością naszego pakietu jeśli chodzi o stomatologię, informując mnie że lekarze nie chętnie leczą dzieci, i jak to dobrze jest pracować na zachodzie?. Komentarz innego lekarza "że nie za te pieniądze i nie tu" do którego czekam zapisana i nie wchodzę o czasie, bo jest dużo pacjentów dodatkowych i biega od zabiegowego do gabinetu przez całe piętro??? Ten sam lekarz mówi mi że " nie muszę leczyć się u niego" / a czy Pan Dr musi pracować w CM Lim/ a za jakie pieniądze? Państwa lekarze/pracownicy będą nas przyjmować o godzinach na które zapisujemy się? Czy system działający w Lux med ma na tym polegać? Kto i za co przyznał państwu nagrodę „Jakość Obsługi 2011"odbieraną przez Panią Prezes???? Proponuję kontrolę polegającą na tym że przychodzi pacjent/kontroler i ocenia pracę pracowników Państwa firmy. Dzięki nam/naszym pieniądzom państwo pracujecie. Zadowolony Pacjent jest Państwa reklamą. Wielu/ zbyt wielu! z nas jest nie zadowolonych z jakości i poziomu usług medycznych w Lux med. Konieczność przyjazdu do Mariotu na Xp żeby zapisać się na rehabilitację osobiście bo Pani recepcjonistka nie odbiera telefonu??. A Państwo budują call center rehabilitacji ( informacja od pracownika) To jest luxusowa opieka medyczna. Czy tylko ten luxus zarezerwowany jest dla VIP??? czy zwykli płacący/abonamentowi za usługi mogą - doczekać się zmian na lepsze? Są jeszcze mili i kompetentni pracownicy CM Lim, ale ubywa ich, a szkoda.