Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Odwiedziliśmy z mężem nowo otwarty lokal Pizzy Hut w Galerii Dominikańskiej – generalnie na pierwszy rzut oka wszystko jest ok, na wejściu powitała nas miła obsługa, wskazała miejsce, później miła pani przyjęła zamówienie, ale po jakimś czasie podeszła do nas menagera ze standardowym pytaniem czy wszystko jest w porządku, czy może nam w czymś pomóc – zgodnie z prawda odpowiedzieliśmy, że wszystko jest Ok., ale mąż poprosił o dolewkę napoju. Pani obiecała się tym zająć, ale nic z tym nie zrobiła, czekaliśmy około 10 min i nic…. Trochę dziwne, rozumiem, ze pani menager nie robi takich rzeczy, ale mogła poprosić innego pracownika. Później był problem z płaceniem kartą, okazało się, że omyłkowo nasze konto zostało obciążone dwukrotnie ta sama płatnością – i znowu kontakt z panią menager, która oświadczyła „że z jej wieloletniego managerskiego doświadczenia wie, że wszystko będzie OK” – na szczęście tak było, tylko nie wiem dlaczego nie usłyszeliśmy zwykłego „przepraszam” i „jeśli będzie problem zapraszam Państwa raz jeszcze, wyjaśnimy sprawę.....”. Genaralnie obsługa bardzo miła - tylko ta Pani Menager zaniża ocene