Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Mamy z mężem kartę kredytową w Alior Banku. Mamy ją przez ponad dwa lata. Od początku spłatę karty mamy ustawioną na 100% spłaty. Ustawione to jest automatycznie, czyli w dniu spłaty bank sam pobiera sobie pieniądze z konta osobistego. W ciągu tych dwóch lat miałam dwie sytuacje, kiedy nie było na koncie wystarczającej ilości środków na spłatę całej należnej kwoty, ale zawsze w ciągu kilku godzin od pobrania pieniędzy ja albo mąż uzupełnialiśmy konto pieniędzmi z lokat lub rachunku oszczędnościowego i ręcznie dopłacaliśmy brakującą kwotę. Więc w ciągu dwóch lat nie zdarzyło nam się ani razu zapłacić chociażby dzień po terminie. Sprawdzanie stanu karty kredytowej w Aliorze jest mało wygodne, trzeba sobie ściągać pliki w pdf, więc rzadko to robimy. Niestety widzę, że muszę częściej. Ostatnio mąż oglądał rozliczenia i odkrył, że mamy co najmniej dwukrotnie w ciągu ostatnich miesięcy naliczone odsetki, raz na kwotę ponad 60 złotych, raz na kwotę ponad 30 złotych. Złożyliśmy reklamację w banku, pracownik powiedział, że wyjaśnienie tego zajmie kilka dni. Po około tygodniu oddzwonił i powiedział, że musieliśmy spłacać częściowo kartę po terminie. Taka sytuacja nigdy nie miała miejsca! A jak się nie zgadzamy z tym, to możemy składać reklamację na infolinii albo w oddziale, to wtedy wyjaśnią to dokładanie. Myślałam, że to, na co czekamy tydzień to już jest wyjaśnienie sprawy, okazuje się że nie. Radzę posiadaczom kart w Aliorze sprawdzać dokładnie, bo może się okazać, że korzystanie z nich jest dużo droższe niż nam się wydaje.