Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Kiedyś była to moja ulubiona marka odzieżowa. Witryna sklepu była czysta i strefa wejscia wyglądała estetycznie. Widząc charakterystyczne oznaczenia obniżek zdecydowałam się na wejście. W pierwszej chwili zaważyłam, że ceny są dobrze widoczne. Ale gdy przyjrzałam się dokładniej okazało się, ze cena bardzo dobrze widoczna na płaszczyku na którym jest zamotana apaszka jest nie ceną płaszczyka tylko ceną apaszki. Obeszłam cała sale sprzedaży zarówno dział damski jak i dział męski. towar był w miarę równo poukładany na stołach i pozawieszany na wieszakach. Będąc w pobliżu przymierzalni z zaplecza wyszła pracownica. Mijając mnie nie przywitała się mimo, że większości sieci jest przyjęte witanie klienta w takiej sytuacji. tym bardziej, ze poza mną znajdowały się w sklepie maksymalnie 3 osoby. Gdy kierowałam się do wyjścia minęła mnie druga pracownica. Pracownica niemal mnie rozdeptała wymuszając przepuszczenie jej i usunięcie się na bok aby przeszła. No tak jakoś dziwnie mi się zrobiło. Przed wyjściem ze sklepu zauważyłam jeszcze, że sporo odzieży jest pozawieszana na wieszakach po dwie sztuki np bluzka i na to sweterek przy czym metka z cena bluzki jest ułożona tak, że w pierwszej chwili wydaje się, że jest to cena sweterka. Co jednak jak dla mnie jest celowym wprowadzaniem w błąd klienta.