Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Drabas
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - kierowcy najwyraźniej sfrustrowani, wyładowują złość na klientach, niejednokrotnie byłam świadkiem niegrzecznych odzywek w kierunku kupujących bilet. Nie umieją też udzielić prawidlowych informacji w kwestii rozkładu jazdu. 2) Zachowanie i wygląd personelu - jak wyżej, brak kultury osobistej rzuca się w oczy:/ Proba zlozenia skargi lub chocy skontaktowania sie z wlascicielem firmy skonczyla sie tym, iz zostalam zwyzywana przez jakas pania z ochrony. 3) Oferta, cena - ceny wyższe niz u konkurencji, a zdecydowanie gorszy komfort jazdy. Czeste spoznienia, przeladowane busy...brak znizek i biletow dla stalych klientow. 4) Organizacja i czas obsługi - czeste spoznienia, nieraz trzeba czekac na bus nawet 20 minut, a wszystkie kursy rozmijaja sie z rokladem jazdy, ktory funkcjonuje chyba wirtualnie. 5) Wygląd miejsca obsługi - busy niby czyste, ale widac, ze pod wzgledem technicznym nie sa tu cuda techniki...