Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GALL-ICM
Treść opinii: Telefonicznie umówiłem się na przegląd okresowy auta. Z doradcą ustaliłem pasujący mi termin i szacowany koszt usługi. Przyjechałem w umówionym dniu i po chwili oczekiwania doradca serwisowy zaprosił mnie do swojego stanowiska. Po wypełnieniu dokumentów i sprawdzeniu stanu ogólnego pojazdu umówiliśmy się na kontakt telefoniczny jak auto będzie gotowe do odbioru. Cały przegląd wraz z myciem auta miał trwać do dwóch godzin. Po upływie ustalonego czasu i przy braku kontaktu telefonicznego ze strony salonu udałem się na miejsce. Jak się okazało mieli opóźnienia na myjni i musiałem poczekać kolejne dwie godziny. Razem ze mną czekało jeszcze kilku klientów. Odebrałem auto po ponad czterech godzinach. Przed odjazdem sprawdziłem jeszcze czy wszystkie czynności wymienione w protokole, który otrzymałem faktycznie zostały wykonane. Jak się okazało serwis zapomniał o wymianie naklejek z informacją o następnym przeglądzie oraz wypełnieniu książki serwisowej. Wróciłem do salonu z reklamacją. Doradca serwisowy przeprosił mnie za niedociągnięcia, auto odstawił na serwis i wręczył drobny upominek. Po kolejnych 15 minutach mogłem już odjechać. Salon jest dobrze urządzony, czysty i przyjazny dla klienta. Czas oczekiwania na auto można sobie skrócić zapoznając się z ofertą (dużo aut demonstracyjnych, ulotek itp. materiałów) lub oglądając telewizję (klient może wybierać kanały). Jest też stojak z gazetami, niestety większość jest sprzed kilku dni. Do dyspozycji klientów jest również automat z napojami i drobnymi przekąskami oraz automat z kawą. W salonie są łatwo dostępne toalety dla klientów, w tym jedna dla niepełnosprawnych. Była to moja druga wizyta w tym salonie i mogę polecić tą firmę ze względu na miłą i kompetentną obsługę doradców serwisowych oraz atrakcyjne ceny usług serwisowych. Niestety zdarzają się niedociągnięcia na serwisie.